Camping les Ripettes
Francia, Ain, Chavannes Sur Reyssouze Ver en el mapa 215 comentarios de los clientes Información sobre el camping
Notas detalladas sobre el camping
Comentario (215)
Opiniones con menos de 3 años de antigüedad y sujetas a inspección. Más informaciónLas dimensiones de la parcela y la tranquilidad. Si llegas tarde, al vivir los dueños en el camping puede acceder a hacer el checkin hasta las 22:00.
Los baños, parecen las casetas de los labradores donde dejaban sus aperos. Seis miserables duchas para todo el camping, por la noche sin agua caliente, otros seis inodoros, una lavadora + otra secadora. El camping es pequeño, pero tener a alguien defecando justo al lado de donde lavas los platos no es de mucho agrado. Baños unisex. La ubicación del camping es una tortura / odisea ya que si tienes una caravana o autocaravana de grandes dimensiones tienes que dar un rodeo de escándalo para llegar o volver al camping desde la autopista. La iluminación nocturna penosa. ¿Repetiría? NO.
La parcela XXL, ya que si vas de paso no te hace falta ni desenganchar la caravana del coche para pasar la noche, además de que los niños pueden jugar cómodamente en la parcela vigilados.
No sirve como camping de paso, ya que queda muy lejos al tener que dar un rodeo grandísimo si tienes una caravana de grandes dimensiones. Si vas a alojarte por la zona por algún motivo es una opción. ¿La mejor?
Bonjour Monsieur, Bonjour Madame, Votre commentaire est une réponse à mes remarques et celles de vos voisins... Pour information, nous ne faisons pas d'arrivée après 19h00 pour préserver le calme du camping, mais le mot calme est un mot que vous ne devez pas connaitre... Apprenez à vos enfants que les sanitaires ne sont pas une sale de jeux ou on peut crier et tout casser à 23h30 malgré votre présence... Vos voisins ont étés obligé de vous demander du calme après 23h30, cela n'arrive jamais chez nous... Vous avez eu beaucoup de mal à vous garer sur votre place, votre caravane mesure 7.50 m et notre place fait 500 m², la conduite avec une caravane n'est pas votre point fort non plus... Éduquez vos enfants et arrêtez le camping, ce sera mieux pour la sécurité routière et les campeurs en Europe... Merci de ne jamais revenir!
Cargando
Todo. Es un camping muy bien cuidado. Llegamos un poco más tarde de lo previsto pero nos atendieron muy amablemente. Repetiremos.
Nada
Tranquilidad y atención personal
Nada
Cargando
Nos dieron un super sitio. El personal muy atento y amable, nos recibieron fuera del horario de llegada.
Nos dieron una parcela mas grande por la baja ocupacion en temporada baja
Cargando
Es war alles für uns in Ordnung.
Die Anfahrt bzw durchfahrtsbegrenzung 2,70 und 3.5 Tonnen. Ein Hinweis auf Ihrer Seite wäre hilfreich gewesen
Der Stellplatz war riesig und gut gepflegt
Bonjour Monsieur, Bonjour Madame, les informations concernant le pont et la déviation sont bien noté sur notre site web ainsi que sur notre page Facebook. Bien cordialement,
Cargando
Twee enthousiaste hardwerkende, vriendelijke en vakkundige eigenaren. Grote plekken, goed onderhouden en erg netjes. Schone sanitair gebouwen met heerlijke warme douches. Zalig zwembad.zonnige, half schaduw en schaduwrijke plekken. Enorm veel groen en bomen. Water en elektra altijd kort bij. Absoluut geen last van een D-weg die ca. 500m van de camping af ligt. Prachtig omgeving om de fietsen. Er is broodservice, woensdag patat met snack en zondag pizza foodtruck, goed geregeld. Super U op 2.5 km.
Altijd fijn als douches en de toiletten zijn gescheiden.
Heerlijke grote plek.
Bonjour Monsieur, merci pour ce si bon commentaire! A une prochaine fois avec plaisir.
Cargando
Die Größe der Parzellen war super! Mir wurde ein so schöner Platz mit einer in die Parzelle hineinhängenden Trauerweide zugewiesen. Ich hatte so viel Schatten & die Wege waren recht kurz. Das Ehepaar, was den Platz führt, ist so Zucker! Sie haben sich ganz viel Mühe gegeben, immer gut gelaunt, trotz fast 40 Grad Hitze und meinerseits mehreren Änderungen. Die Frau macht 1x die Woche Pommes & Knack. Das fand ich alles sehr schön. Am Sonntag kommt ein Foodtruck mit einem gut gelaunten Pizzabäcker! Alle haben sich auf mein bruchstückhaftes französisch-englisch-deutsch eingelassen! <3
Tatsächlich fällt mir nichts ein. Ich war wirklich sehr zufrieden!
Ganz normaler Campingplatz mit vielen Hecken, großen Bäumen, einem Pool, der Möglichkeit zu waschen, Duschen und Toiletten. Es gab Strom in der Parzelle, Wasserstationen waren auf dem Platz verteilt.
Was ich nicht so mag, ist ein Unisexbereich für Duschen und Toiletten. Dort waren dann auch Waschräume und die Station, um Geschirr abzuwaschen. Das hätte ich persönlich lieber getrennt. Aber das ist nichts, wofür ich weniger Punkte vergeben würde. Bei einer Renovierung irgendwann könnte (!) man das vielleicht baulich noch anpassen. Und wenn nicht, komme ich trotzdem bei Gelegenheit wieder! =)
Cargando
The campsite is well kept with beautiful large pitches many with shade from mature trees. Separation of the pitches is mainly by mature hedging. The owners are charming and extremely helpful and speak English reasonably well. The toilet facilities are a little dated but are kept scrupulously clean. The swimming pool is a decent size and depth and a pizza van visits on a Sunday evening.
None
Loved the size of the pitches and the shade from the tress as the temperature throughout our three week stay was in the high 30'sC
NO
Cargando
De zeer vriendelijke uitbater. Brood op de camping. Proper sanitair. Dichtbij de supermarkt.
Verzorgde plaatsen met schaduw.
Cargando
Zeer vriendelijke eigenaren, ruime plekken, zeer schoon en rustige omgeving.
Ruim tot zeer ruime kampeerplaatsen met water en 10A stroom.
Cargando
Hele mooie ruime plekken , zeer gastvrije eigenaren , mooi zwembadje en alles keurig verzorgd.👍
De toilet ruimtes zouden kunnen worden vernieuwd maar alles werkt prima.
Zeer ruime plekken , zowel zonnige en schaduwrijke plekken.
Kan zo niets bedenken
Cargando
Grote plaatsen met voldoende schaduw. Gemoedelijke sfeer en een hele vriendelijke eigenaar.
2e toilet gebouw is toe aan vernieuwing. Het is schoon maar wat krap.
.grote plaatsen. Rustige omgeving
Er is niets op deze camping aan te merken.
Cargando
De ruime plaatsen en het zwembad. Bijzonder vriendelije ontvangst.
Douche gaf af en toe koudwater.
De fantastische plaatsen. Nog niet eerder pp een camping gezien. Het is net een park. Prachtig
Met de fiets naar de super u. Gevaarlijke weg.
Cargando
Ruime plaats waar altijd wel een plekje schaduw was. Philip en Marie, eigenaren zijn erg vriendelijk. Philip kwam regelmatig vragen of de plaats oké was. Camping is goed onderhouden. Zwembad was een heerlijke verkoeling.
Het sanitairgebouw op de camping is oké, maar mag wat geupdated worden. Douchen waren niet te regelen, kouder of warmer.
Grote ruime plaatsen
Niks
Cargando
Gezellige goed onderhouden camping met super gastheer en gastvrouw. Gigantisch mooie en ruime camperplastsen. Fijn zwembad en goed sanitair.
Tip voor de Website om de route goed aan te geven. Nu kwamen we tot 2x toe niet over de verschillende bruggen omdat de camper te hoog was en moesten daarom veel zoeken en omrijden.
Perfecte grote plek met genoeg schaduw
Cargando
Mooie ruime kampeerplaats met wijds uitzicht over de landerijen, Beleefd en behulpzaam personeel. Prima in orde.
Het kampeerplekje had een bijzonder charme.
Cargando
Leuke, kleine gezellige camping. Aardige bejeerders
Mooie grote plekken. Onze plek was wat kleiner
Cargando
Wij hebben genoten van de rust op de camping. Alle gewenste faciliteiten zijn aanwezig. Het sanitair is prima. Kortom wij komen zeker terug.
De camping beschikt over mooie grote standplaatsen.
Cargando
Chapeau voor het vriendelijke echtpaar dat de camping runt!
Schaduw en zon
Cargando
Hartelijke ontvangst en goede service van beheerdersechtpaar.
Nvt
Mooie, ruime vrije plek met mooi uitzicht en schaduw.
Cargando
Sehr herzlicher und freundlicher Empfang des Eigentümers auf dem Campingplatz. Sehr große Parzellen, sehr saubere Sanitäranlagen und an jeder Stelle Strom und Wasserversorgung. Wir waren für eine Übernachtung auf der Durchreise da und können es uneingeschränkt empfehlen.
Wir haben nichts zu beanstanden.
Wir hatten mit unserem Wohnmobil einen XL Platz gebucht der größenmäßig sehr groß ausfiel.
Cargando
Cargando