Camping Ettelbruck
Luxemburgo, , Ettelbruck Ver en el mapa 373 comentarios de los clientes Información sobre el camping
Notas detalladas sobre el camping
Comentario (373)
Opiniones con menos de 3 años de antigüedad y sujetas a inspección. Más informaciónHilfsbereites Team, Freundlichkeit. Saubere Sanitäranlagen. Ruhig. Brötchenservice. Restaurant/Bistro
Grauwasserentleerung
Relativ ebene Plätze. Mit altem Baumbestand oder auch sonnig.
Cargando
Goede camping Fijn personeel, mooie plaatsen
niet kunnen ontdekken
Groete plaats voor de caravan
Wat weinig watrerkranen verdeelt over het veld
Cargando
Vriendelijke mensen, leuk restaurant, uitstekend sanitair. Algemene indruk zeet nette schone camping. Wel wat geluid van de weg.
Restaurant, sanitair, netheid
Nvt
Cargando
Alles netjes, sanitair, kampeerplekken, restaurant etc.
Gebruik van loosplaats afvalwater bij uitgang nauwelijks mogelijk
Stroom en stromend water binnen handbereik. verstevigde ondergrond voor campers is prima
Cargando
Fijn verzorgde camping en mooie ligging
Gratis bushalte voor de camping
Cargando
Royale plaatsen, schoon sanitair, prachtige omgeving en simpel maar goed restaurant.
De receptie is erg klein
Zie boven
Cargando
Standplaats zelf te kiezen. Rustige omgeving met heel mooi zicht en dicht bij veel wandelmogelijkheden
Extra wc's bij zone A. Poetstijden van 10-11u wanneer dit net druk bezochte uren zijn.
Standplaats voor tent. Goede grote plaatsen en keuze uit zonnige of net schaduwrijke plaatsen.
Cargando
gepflegte Stellplätze
Kleiner Kiosk fehlt
Ruhige Lage .Stellfläche ausreichend und Frischwasser in der Nähe.
Cargando
Vriendelijke ontvangst en nette camping
Plek was geweldig
Mensen die over onze plek de korte weg naar wc gaan
Cargando
Netjes, verzorgd.
Wifi ontvangst is slecht.
Netjes, schoon. Alles aanwezig.
Is wat klein, zeker voor 4 personen.
Cargando
Camping en accomodatie was netjes en schoon, personeel vriendelijk en flexibel. Kortom een comfortabel verblijf in een mooie omgeving.
Camping en accomodatie was netjes en schoon, personeel vriendelijk en flexibel. Kortom een comfortabel verblijf in een mooie omgeving.
Cargando
Fijne camping vriendelijke behulpzame eigenaren.
De standplaats was groot genoeg.
Cargando
War alles sauber 👍
Zu wenig Spüle stellen für den Abwasch
War in Ordnung
Cargando
Mooie ligging, royale staanplaatsen, rustige camping, in de omgeving mooi wandel en fiets gebied, broodjesservice en goed restaurant. Sanitair super schoon. Mooie ligging centraal in Luxembourg voor uitstapjes.
Nvt
Staanplaats voor caravan. Vrije keuze waar je wil staan. Naast glooiende ook goede vlakke plaatsen.
Cargando
Mooie plek. Aardige mensen. Goed restaurant.
Het brood goedkoper maken
Mooie grote plek verzorgd
Cargando
Prima camping met schoon sanitair, restaurant en vriendelijke personeel.
Geen
Mooie plekken, voorzien van gras, stroom en waterpunten voldoende aanwezig.
Cargando
Super prijs en kwaliteit verhouding. Was met de motor een nachtje naar Luxemburg. Leuke camping met goed sanitair. Personeel erg vriendelijk.
Enige wat ik een beetje mistte is een kleine koelkast, dat zou het voor mij helemaal perfect maken
Leuke tent, ruim genoeg
Een kleine koelkast erbij zou helemaal fijn zijn.
Cargando
Wij komen al meerdere jaren op deze camping altijd weer erg fijn!. Vriendelijk en betrokken team, camping en sanitair ziet er netjes uit. Ook kan je in de bistro D' Stiffchen , erg lekker eten!. Vanaf de camping zijn vele dorpjes en bezienswaardigheden nabij om te bezoeken.
Geen.
Zeer nette en fijne accomodatie met alles wat je nodig hebt. Geen sanitair aanwezig in deze accomodatie maar dat is geen probleem, zo blijft het toch een beetje kamperen maar dan zeer relaxed.
Niets op aan te merken
Cargando
Plekje, warme douches en afwas zijn geweldig!
Vooral waterpunten hebben we gemist dat zal verbeterd kunnen worden
De treurwilg op ons plekje top met 30 graden!
Cargando
Wir wurden sehr freundlich empfangen. Ein Camping-Platz mit vielen Möglichkeiten, die wir in der Kürze nicht nutzen konnten. Das Restaurant bietet von einem sehr leckeren Essen mit großen Portionen, freundlichen Service und schönes Ambiente. Die sanitären Anlagen und generell alles sehr sauber. Wir kommen in Kürze noch einmal.
Der Stellplatz war prima. Wir hatten alles, was das Herz begehrt und sauber war ebenfalls alles.
Cargando
Cargando